Υποστήριξη Παιδιών και Εφήβων


– Υποστήριξη παιδιών προσχολικής ηλικίας
για την αντιμετώπιση δυσκολιών που επηρεάζουν αρνητικά, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, και αφορούν
  • την έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, 
  • την κατάκτηση αναπτυξιακών σταδίων, 
  • την διατροφή και τον ύπνο, 
  • τις αδελφικές διαφωνίες και συγκρούσεις, 
  • ερωτήματα ή εμπειρίες για τον θάνατο και την απώλεια, 
  • αντιμετώπιση δυσκολιών λόγω διαζυγίου, 
  • κοινωνικότητα και απόσυρση
  • κ.ά.
– Υποστήριξη Παιδιών Σχολικής Ηλικίας
για την αντιμετώπιση δυσκολιών που επηρεάζουν αρνητικά, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού και αφορούν
  • την μετάβαση από την νηπιακή στην παιδική ηλικία
  • την σχολική ετοιμότητα και την σχολική προσαρμογή
  • την κοινωνικότητα και τις φιλίες
  • τις αδελφικές διαφωνίες και συγκρούσεις
  • δυσκολίες μάθησης
  • παρορμητικότητα, άρνηση και εναντίωση
  • εμπειρίες θανάτου και απώλειας
  • διαζύγιο των γονιών
  • σχολικό εκφοβισμό
  • γονική παραμέληση
  • ασέλγεια και σεξουαλική κακοποίηση
  • κ.ά.
– Υποστήριξη Εφήβων και Μετ-Εφήβων
για την αντιμετώπιση δυσκολιών που επηρεάζουν αρνητικά, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, την ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του εφήβου και αφορούν
  • την μετάβαση από την παιδική ηλικία στην εφηβεία και την ύστερη εφηβική ηλικία
  • την αναζήτηση ταυτότητας και την συνειδητοποίηση ατομικών χαρακτηριστικών
  • την επίγνωση ικανοτήτων, δεξιοτήτων και ενδιαφερόντων
  • την έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων 
  • διαπροσωπικές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες
  • ανάγκη του ανήκειν, κοινωνικότητα και φιλίες
  • ταντιπαραθέσεις και συγκρούσεις με τους γονείς
  • παρορμητικότητα, άρνηση και εναντίωση
  • επικίνδυνες και παραβατικές συμπεριφορές
  • χρήση ουσιών και αλκόολ, συναισθηματικές και συμπεριφορικές εξαρτήσεις, επιβλαβείς συναναστροφές
  • σεξουαλικές ταυτότητες και ταυτότητες φύλου
  • ρομαντικοί και σεξουαλικοί πειραματισμοί και εμπειρίες
  • προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις, σχολική υποεπίδοση, δυσκολίες μάθησης
  • χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση
  • έλλειψη κινήτρων, άγχος και φόβος για το παρόν και το μέλλον, ματαιώσεις και απογοήτευση, φοβίες, απόσυρση, μοναχικότητα
  • προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας 
  • εμπειρίες θανάτου και απώλειας, διαζύγιο των γονιών, σχολικό εκφοβισμό, γονική παραμέληση, διαδικτυακές απειλές και εκφοβισμός, ασέλγεια και σεξουαλική κακοποίηση, κ.ά.
– Συμβουλευτική Σπουδών και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
ατομική και ομαδική υποστήριξη και καθοδήγηση των εφήβων, μετ-εφήβων και νεαρών ενηλίκων
  • στην επιλογή κατάλληλων σπουδών και επαγγελματικής σταδιοδρομίας
  • την αναζήτηση εναλλακτικών επιλογών σπουδών και επαγγελματικής σταδιοδρομίας, 
  • την αναγνώριση και ενίσχυση της ατομικότητας, των προσωπικών χαρακτηριστικών και των προσωπικών αναγκών και προτιμήσεων, 
  • την αναγνώριση και ενίσχυση των γνώσεων, των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων, των ενδιαφερόντων και των αξιών
  • την εκμάθηση και ενίσχυση λήψης αποφάσεων
  • την έγκυρη και αξιόπιστη πληροφόρηση για εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές και εναλλακτικές
  • την κατάρτιση του ατομικού σχεδίου σπουδών και επαγγελματικής πορείας
  • την συμπλήρωση του μηχανογραφικού
  • τον επανασχεδιασμό σε περίπτωση αποτυχίας και την επανεξέταση και τον επαναπροσδιορισμό σε περίπτωση διαφοροποίησης των ενδιαφερόντων
Back to Top